20080307

ReadBurner关闭了

  非常不幸,今天我打开ReadBurner想看看新贴子的时候,发现他已经关闭了。主页上有如下的告示:
Sorry but ReadBurner is no longer availiable
I'm sorry to announce that ReadBurner is no longer availiable.
The reason is that I just don't have time to keep the site up and running, because of some freelance projects that I cannot drop out.

I really want to thank all of you guys for supporting me, giving me feedback and visiting ReadBurner. It's been very exiting to run a website that got so much Buzz from the blogosphere in such a short period of time.
If you are still interested in the idea of ReadBurner I suggest you to try out RSSmeme which is a very well done clone of ReadBurner developed by Benjamin Golub.
Buy ReadBurner.com
Just in case somebody is interested in buying the domain ReadBurner.com or the technology, I'm open for offers (it got tons of referals). Contact me:
alexander.marktl@gmail.com

翻译如下:

非常抱歉,ReadBurner再也无法为您服务了。
我非常遗憾的宣布,ReadBurner再也无法为您服务了。
由于不能放弃一些自由职业项目,我没有精力继续维护ReadBurner的运作了。
在此非常感谢所有支持我的朋友,坚持访问ReadBurner并给我反馈的正是你们。在这么短的时间内,能通过你们的博客得到这样多的评论,我感到非常激动。
如果你们仍然对ReadBurner的创意感兴趣,我建议你到RSSmeme看看。那儿由Benjamin Golub开发,是ReadBurner的非常好的克隆。


收购ReadBurner.com
鉴于有人有意收购ReadBurner.com的域名或是技术,我恭候您的开价(我已经收到很多了)。联系方式:alexander.marktl@gmail.com





  ReadBurner的创意是很棒的,但愿Google(Reader)能够自己把这个功能吸收进来。事实上,如果缺少足够的分类或标记的话,过多的聚合内容也会演变成垃圾的。而ReadBurner从某种方式解决了这个问题。

  没想到,我刚发现她,她的生命就结束了。这件事情引起了在其他方面的思考……

参考:
[1].介绍ReadBurner

Technorati 标签: ,

No comments: